Besök hos familjen Esping

I Söndags var jag och EMira på besök hos familjen Esping uppe i Falkenberg, alltid skoj att åka dit, Mira får massa kel och lek och jag får busa med deras son Elliot=)
Här kommer lite fina bilder på Emira som Jossan tog.
Knasigt hon ligger lillen
Söt Emira är när hon ligger som hon gör, knasig hund som kan ligga hur som...hehe...

Emira trixar
Här trixas det, Duktig tjej.

Knähunden
EMira är kompakt både bebis och vovve i ett.

Mums med´grenar
Älskar att gnaga på grenar, förstör pappas träd hemma och nu är hon på Jossans=) Hahaha... vilken fuling..
Int enog med det utan hon skulle på Pär( Jossans man) När han rensade ogräs och när han krattade, hon hoppade runt skällde lite sen tog hon det han räffsat bort och slängde ut det igen=)hehe.. vilken tok hon e.

söt
Underbara bilder som Jossan tar=)
söt

Awwww!

Annars har Mira idag blivit vuxen kan vi säga, bytat från barnmat till vuxen mat, hon behöver verkligen tuggmotstånd.
Igår började hon med att inte äta upp sin mat? Plus att hon åt sakta vilket hon inte brukar göra, bra tecken tror jag, hon slukar inte längre utan äter lungt och sparar=) Bra.

Imorgon är det ingen praktisk lektion utan enbart teori så EMira stannar hemma.
Annars har det blivit träning idag och besök hemma hos mina föräldrar, hjälpt till i trädgården=)
Nu är det dags för en kvällspromenad.
Hoppas ni har det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0