Löprunda

Emira har börjat att motionera... Vi två ska ut och springa någon gång i veckan har vi sagt nu, jag får lite motion och Emira får ta ut sig ordentligt.
Var ute på en sväng igår med och det gick lite hackigt, Mira har en tendens till att bara tvärstanna hur som helst när hon ser något eller bara för att hon vill, så hackandes fram kom vi ändå=)
Men väl nere på stranden gick det bra. Stötte på en dam med två hundar, hennes kom framspringande och hon frågade mig om jag inte vågade ha Mira släppt, jag sa att vi är ute och springer, då blev hon helt till sig och bad om ursäkt för att hon störde oss, blev förvirrad och sa: förlåt förlåt, nämen nu förstörde vi ju för er, ojojoj.. jag får nog ta och koppla mina hundar=)hahaha.. stackars dam, jag och mria sprang vidare och hon gick vidare förvirrad åt andra hållet=)hahaha...
Stackars dam.

Väl hemma sedan blev det avslappning i trädgården, lekte lite med för att bara slappna av och sen gick vi upp till husse och åt middag=)Mmmm.... Kan säga att Mira var trött den kvällen=) Samma sak nu, Emira är slut, ligger här i husses famn i soffan och gosar...

Emil och jag har hunnit med en liten promenad på stranden idag med och fick lite bilde rpå mira när hon badade, tänkte lägga upp lite snart här.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0