Testat våra inlines=)

Då har jag Emma och Emira precis varit ute och testat att åka inlines tillsammans, funkade hur bra som helst=) haha.. tror till och med att hon gillade det=)Bra!

Gick framåt och hon höll sig brevid mig, visst hände det att hon fick för sig att rusa men det är lätt att få stopp på henne=)

Dags för mig att åka ut själv på en längre tur, EMira får följa med när hon fått lära sig ordentligt eller rättare sagt vant sig vid det.

EMira Ligger glatt och tuggar på sitt ben.


Joo.. en liten olycka som hänt, Akke, mina föräldras hund åkte till vetrinären akut i Fredags efter prickar i munnen samt öronen pluss att det blödde från munnen. Vetrinären misstänker råttgift=( Han ligger fortfarande kvar med bättre värden men ännu inte dags att få komma hem. Själva fattar vi inte vad if¨rn han fått det men håller full koll på Emira. Hon hade en röd liten prick på magen för en dag sen och vi blev helt chockade men det varingen fara som tur är=)Phuu!
Vi får se vad som hände med gamlingen=) han kommer bli bra snart. Emira saknar honom iaf, märker det när vi är där, letar runt i huset efter honom=(Stackare... ingen som springer och ska ha samma leksak som henne längre=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0