Första dagen tillsammans...

Då har det gått en natt och en arbetsdag och Hundarna lever än=)haha...

Freydis kom hit vid en åtta igår,  La sig direkt i underläge så fort hon såg Mira=)hehe.. ltien fegis.

Sedan skulle det hälsas och lekas, tyvär blev det inte länge då vi skulle gå och lägga oss. Kvällne gick fint, lite mycket spring och mycket rörelse, Mira somnade ju inte direkt precis, låg och sträckte sig och försökte komma närmare Freydis bur=)hahaha... Fulingen!

Men till sist somnade vi alla.

Morgonen var full fart, Freydis blev överglad sa EMil, hon trodde nog hon var själv i rummet=)

När jag väl vaknade blev det liv igen och vi gick ut i trädgården=)
Maten sattes fram, Mira ¨går på special diet,(ris, morötter och korv), ska se om det blir bättre med hennes kliande och hennes hud.
Hon har massa skorpor i huden och kliar sig extremt, Kan det ha något att göra med ny mat? Hmm.. Kör pedigree nu, innan hade vi friskis. Felet är att vi har haft pedigree innan så??? men vem vet..
Vi får se, annars får det bli en koll....

Iaf... Freydis ville inte ha mat, hon har rört maten litegrann nu bara...

Bus och stoj blev det denna morgonen iaf...haha... Vaknade man till rejält.

Jobbet har väl gått mindre bra, längtar till Lördag eftermiddag då jag är ledig=)

Olyckor som had ehänt idag hemma var två fläckar på min dörrmatta, mistänker Freydis eftersom det hade varit stora pölar om det varit Mira. =) Men det gör inget...
ANnars har allt gått fint.

Anna och jag har varit ute på promenix med båda vovvarna så det fått röra sig, blir väl en till lite senare, kommer försöka vara väldigt aktiv nu dessa dagar, de behöver det=)

Kanske ska ut i köket och fixa maat samt ta en dusch! BEhövs!

Fredag imorgon och typ alla vikarier slutar, trist! Blir lite tomt tror jag.....

Mir
detta var från i helgen när jag passade Freydis=)hehe.. Mira buttrar för att Freydis inte vill leka typ=)hahahaha...
Freydis vill springa och bli jagad, Mira vil brottas och fajtas....

Kommentarer
Postat av: Madelene

2009-08-08 @ 10:43:15
Postat av: Madelene

Hej..Hon var ju söt...Hoppas att ni får en mysig Helg.. Ha det så bra...

//Madde

2009-08-08 @ 10:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0