Fotografering...

Emil och jag gick ut på ängen en sväng igår och jag tog lite bilder när han och Emira busade, tänkte lägga upp lite bilder.
Har tagit sådanna fräcka bilder när Mira kommer springande mot kameran, älskar verkligen de bilderna, ser mäktiga ut på nått sätt....

mir
Vilken söting som fastnat i kameran.... Hon verkar vara med på alla bilder...hehe..
1
Här börjas det springas... Kameran klickar...
2
här går det neråt....
3
hopp...
4
skutt...
5
Och sist men inte minst... Sista bilden tog jag väck, Miras rygg är nog inte så kul att se.
Tycker detta är grymma bilder, blir så coolt när hon kommer springande, man ser hur hon kämpar...
Fint!
bus
Lite bus fick det bli, Mira är verkligen stark, orkar hålla i=)hehe... man kan bara kasta runt med henne typ, jag ni ser själva.
bus
haha...schysst stil Mira har.
bus
hojj hojj.... vilken galen hund.

bus
Mira och (pappa Emil) gosar=) Någon sa att de säger så här i Norge=)haha.. lite töntigt, mamma och pappa....hahaha..
Eller Kristians säger så om oss iaf.

bus

cool
Väldigt fin bild tycker jag därför jag tog med den, hon ser så fri ut=)haha... och glad.
bu
Även denna var lite fin. Mm..



Kommentarer
Postat av: Madelene

Hejsan... vilka fina bilder.. // madde

2009-08-02 @ 11:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0