Söndag oc en lugn dag...

Har inte haft mycket för mig idag, vaknade och gick typ ut på en promenad direkt, behövdes för att vakna, Mira med för den delen=)haha...
Kommer hem och fixar min frukost, sätter mig ner och ha det underbart skönt... Emil och Anna stack till dykningen  igen så....

Sedan har det varit Bonanza men innan des hanns det med en cykeltur, Mira behövde komma ut och springa av sig, sedan fick det bli en dusch!

BONANZA.... blev dock störd i detta av annat som kom upp i huvvet på mig så... USCH!

Sedan har Freydis varit häär, de lämna av henne här vid en ett ungefär och direkt efter där gick vi typ ut och gick, gud va jobbigt att hålla två koppel samtidigt=)hahaha...
Men det gick fint. De gillar varann... Mira är lite för mycket på bara, låter aldrig henne vara ifred utan ska alltid lukta och hålla på.
Mira vill brottas och leka medans Freydis vill springa=) Mira hämtade leksaker och ställde sig framför Freydis men hon ville itne leka=)hahaha...

Sedan kastade vi pinne, då blev det liv i luckan.... Skällde och höll på=)haha... gulliga...

Jag kommer kasta in bilder imoron eller nått..

När Emil kom hem åkte vi in till byn dirket och skulle lämna över Freydis igen, fick bli en snabb passning idag då jag var tvungen att åka inom Legevakten(inget allvarligt)

NU är vi änligen hemma... har slängt i mig mat och ätit en fruktsallad med mjölk till... Mums! Älskar frukt, sen har vi massa över så den måste ätas upp!

Nu blir det slappe och imorgon är det jobb igen och en lång vecka med tanke på jobb på lördag med=(bläää... sen bara en lördag till! wohoo...



Angående med vikten Monika, våran våg krånglar helatiden och typ dör direkt nör mans att i nya batterier så vi står här utan våg tyvär=( Men jag ska se om vi kan väga henne imorgon så ska jag uppdater med vikt=)
LOVAR! Senast vi vägde henne var för en månad sen tror jag då vägde hon 20.5 men hon lär gått upp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0