Svar:



Hei Mika!
Okej! Vi slängde i lite vikter förut när Mira var liten så det går säkert bra att lägga i vikter, vi började med bajspåsar, leksaker och sådanna saker. Ifs fick Mira sin redan första veckan typ.... Bra väska att ha med sig iaf, förvara praktiska skaer i=)haha...

Okej! Jag Mira har med fått hägnpattar=( Gahh! ser lite töntigt ut på henne, kanske får köra i gång med ett hårt pass träning kanske och mindre mat.
OKej! ja.. det är väl härligt med motion=) Hälsa dem i Småland=)

Tänkte, ni kanske vill skicka lite bilder på Lycke till oss? Vore kul att se=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Jag har ju ingen mailadress, men jag skickar min till er så får ni svara :) har bara en väldigt kass mobilkamera men men. Ska ju framkalla bilder från vanliga kameran snart och då får man dom digitalt också ^^

Haha, ja, Lykke ser heller inte klok ut, men dom har blivit mindre. Har slutat ha henne på diet också, så hon får gå på sig lite, hon blir så smal jättefort. Vi är hemma i Malmö igen och hon gör inte mycket mer än att bara sova och sova, i Småland fick hon ju knappt en lugn stund för barnen :b



Kram på er!

2009-08-14 @ 20:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0