Veterinären

Igår ringde jag om en tid hos veterinären, Mira har kliat sönder sig helt totalt, sår lite här och där, konstiga utslag och jaa... vet inte vad?
Emil fick ta henne med sig imed jag jobbar senare än han och han sa det gick fint, fick väl dra in Mira först men sen när hon fick en godisbit gick det bra.
Emira träffade massa vovvar och en katt=)haha...

Fick inget direkt svar på vad det kan vara men fick med oss en massa recept till både Emira och Freydis. Ett mot såren Mira har och sen lopp/skabb medel till båda. Får vänta tills torsdag då Freydis inte fanns så de skulle beställa hem.

Hoppas detta nu blir fint. Har meddelat Freydis husse hur det ligger till med och det var ingen fara, tyckte det var bra vi kollade upp det. Det är lite pinsamt att det hände rnär vi ahr henne=(hehe..men vi bor på landet och här springer massvis med vilda djur, rävar, ekorrar rådjur eller hjortar eller vad det nu är=(

Annars fäller Freydis otroligt, jag kommer aldrig köpa en hund med långt hår=(gud! dammsug 25 ggr omdagen minst. haha...men självklart gör det inget, vi gillar Freydis ändå. Damen har varit väldigt kelig idag kan jag liva=)haha.. hon är så söt när hon vill gosa, kommer i full fart tittar på en och lägger sig helt raklång med benen rakt ut och puttar på en med nosen=)hahaha...
 
Promenad har det varit, en liten men skön.

Mira hóch jag har varit på en löprunda.

Nyss åt vi nybakade scones med gott te till. Mums!

SNart sova och ny jobbedag imorgon och jag ska på en intervju och hoppas hur mycket som helst på att det ska gå bra=)hehe...JAPP!

Imorgon måste vara en bra dag som idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0