Bara Jag och Emira

Då har EMil stuckit, åkte i morse vid sjutiden, själv stack jag till jobb vid sex så blev snabbt farväl...Han kommer ju tillbaka på Fredag så det er ju snart.

Dessa sista dagar på jobbet går sakta sakta, Attans asså, inte skoj! Fast när morgondagen gåttär det inte långt kvar. Sen vet jag inte vad jag tycker tyvär. Just nu känns det inte som om Julenkommer bli bra, för mycket tankar och kaos i mitt huvvud men jag ska njuta så gott jag kan och försöka slappna av av att bara vara ledig.

Det har iaf varit en hård dag, kom inte hemförens halv fem, Tog ju bussen i morse så då var det antingen gå hem i ca 40 min eller vänta på bussen, eftersom jag ändå var och handlade passade jag på att ta bussen. Hade ingen lust att gå så långt med allt tungt=(

Väl hemma blev jag hjärtligt välkommen av min underbara vovve, Så glad hon var att se mig, det är värkligen varmt för hjärtat att man är så populär.
Busade lite sen gick vi in, jag åt lite mat och sedan begick vi oss ut i kylan i våra reflexer och joggade en runda, ganska högt tempo, Mira hängde inte med=( Latmask!

Nu sitter vi vid datornoch kolla tv, Mira sitter runt benen, klänger på benen och jaaa.. är allmänt nära, kelesjuk hund just nu, jag har en svans med mig överallt.
Just nu ligger huvvet på mitt lår i väntan på att jag ska säga, kom så=) hahaa...
Busis!

Jag ska ta lite rostade smörgåsar och bara slappa resten av kvällen.
 Ska skriva ett brev med och få iväg.

Åååå.. jag var inne på Hm och testade en sak idag, GUD! vill ha på julafton men en storlek för stor=(Gahhh! Måste hitta iaf. Jag vill ha den!Skickar jag efter den dimper den in i början av januari=(Lite sent....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0