Dagens händelser den 22 december!

Då har vi bara två dagar kvar så äre Julafton, galet va tiden går fort, för ett år sedan satt vi i värmen och gottade oss, befann oss i Tanzania i Dar Es salam, svettiga och rätt trötta tror jag, ville verkligen bara åka iväg, jobbigt med alla människor.  Fick med besked om att vi fått klart ändringen med hemresan så den 23 fick vi ju flyga eller om det var den 22 ??kommer ej ihåg helt. Men iaf så var det en underbar jul på sitt sätt=) Längtar som bara den på nästa resa, planeras! Om jag så ska göra det själv men i sommar ska jag ut på tur=)haha.... Om det blir värmen eller kylan, vet i katten!

Dagen ja.. Tandläkaren skulle jag ju till idag vid tio typ=(Brrr.... skakar, alltid gör jag det men det är ju inte farligt, ett hål hade jag=(Usch! Fick en ny tid klockan tre.

Efter där var det hem snabbt, äta och släppa ut Akke mannen sen in till byn igen för att besikta bilen, själv hoppade jag av hos Alexandra och fikade med henne och hennes mamma Anneli. Mysigt! Trevligt, var länge sedan man träffades, typ förra gången i augusti när jag var på besök.

Jaa.. massa prat! Bilen gick tyvär inte igenom, tråk, så nu har vi bokat in en tid hos kusinen som får hjälpa oss fixa. Men det ska nog bli bra.

Jaha.. sen var det tandis igen och jaa.. laga tänder gillar jag inte men det gjorde ju itne alls ont=)hahaha... lite ömt efter bara men nu känns det bra. Bättre matvanor ska fixas för att inte få hål=)

Annars har vi hämtat en present och jaa... packat in julklappar, full rulle.

Nu till kvällen gjorde jag och Emil kycklingpaj till oss alla och till det blev det film.

Vet ni vad, jag har varit ute i trädgården med och busat som en femåring, gjort snölyktor och en snögubbe, eller han är påbörjad, han är i tre kulor=)haha... KUL!
Hade dock två töntar som tog kort=(

Mira och Akke var stygga, kom en man med en hund, de triggar varandra och skäller ikapp, till sista ser vi mira hoppa över staketet=( VA FAAN! Hundjävel! Så får det bara inte ske! Hon har alltså kommit i en dum fas nu=( som bara den. Kan bero på hon löper men shit! JOBBIGT!


Monica!
Mika och Jenny åker med oss ner till Malmö så det är bara att ringa till dem om ni behöver få tag på oss, vi har bara våra norska nummer=) Vi alla ska ner till Emils mamma och fira lite den 26 december.

Men vi ses på Söndag, då lär det bli massa bus.

God jul på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0