Första december är här

Idag är det första december, känns inte sååå... kallt! kylan, frosten har slagit till här, den kom igår..Brrr... Långkalsongerna måste vara på när man cyklar på morgonen=)

Frosten ligger på marken med=( Känns livsfarligt att cykla, ett fel och jag kommer åka som en jag vet inte vad....
Sen kommer jag ligga där helt ensam..haha...näää.... dumma tankar!

Denna veckan är seeeg iaf, trodde det var Onsdag idag men det vara visst bara tirsdag, Imorgon är det Onsdag=) Vill att denna veckan ska gå snabbt bara, känns ingen bra.

Julkalendern var väl ingen höjdare,verken den svenska eller den Norska men de kommer sökert bli bättre, brukar ju vara så... Jag ska iaf titta på dem=)

JUlklapp har det köpts här, två små filurer som väntar på Annas rum=)hahaha..Hon har ingen aning, kommer tyyp snart=)whoooo....

Annars har jag och EMira varit ute på en springtur inna, hade ju fri igår så idag fick vi springa. Måste lägga in en vilodag varannan dag, förra veckan tror jag jag sprang alla dagar utom Onsdag=) Vila behöver man=)

Jaha!! Jaa.. skrapade min lott idag, köpt en skrapkalender ju=) fast ingen vinst, nära till 100 000. Hehe...

Näää... Jag ska väl krypa till kojjs kolla film och somna...

SNART är julen här och snart slutar jag detta skitjobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0