Frosten har kommit här utanför denna morgon

Myyys! Det första jag såg när jag öppnade dörren i morse var vitt, tyvär inte snöö men massa frost så det såg ut somsnö, Gud så mysigt, älskar det, känner julkänslan=)oooo....
Emira och jag tog en underbar mprgonpromenad, jag iklädd min tomtedräkt och en kamera i andra handen och lilla Mira i änden av kopplet. KALLT som faan, men det får man ta om man vill njuta. Helt underbart var det.
Blev lite frostiga bilder.

Hemma fixades god frukost, äggdagen idag ju, ALLTID Ägg på Lördagar! Kom ihåg det om ni vill impa på mig.

Jag har fullt upp idag, ska söka jobb, får se om jag orkar, trist tyvär.

Jaaa.. jag ska plugga lite i vår, kom in på min utbildning på distans så här ska läsas, ifs bara 2 ½ månad men ltie kunskaper får jag, sen finns det vidare på skolan tillhösten om jag kommer in=)Wohoo.. framsteg!

Nej! Nu till mitt.
Bjuder på lite bilder med från olika händelser.

Have A Nice Day!

söta
Sötare en denna filur får man leta allt leta efter.Mattes lille Ängel.

Julis
Här kommer efterlängtade bilden på Emira och hennes julkalender, finns inte tillräckligt med godbitarpå den men det ska fästas några till snart... Mmm...hon älskar den.

stark
Goa ni e.

jul
Vår fina Julstjärna har vuxit upp.

husee
Husse Bus!






Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för julkortet!! :D

2009-12-12 @ 11:02:40
URL: http://gaffelroad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0