God Morgon

Det är då inte enkelt att ha en hane och en tik i samma hus, natten har varit extrem, min mamma har väl knappt fått sova och väl då var det morgon, blää...
Akke är helt galen här hemma, piper, gnäller konstant fortfarande. Nu är det lite tystare då Emil tagit med Emira då han skulle köpa delar till bilen så det är väl lite skönt men usch! Inatt får vi nog sova hemma hos syster för att det ska bli ro i detta hus.
Skrik gap och pip!
Någon som har något råd förutom att kastrera Tokhunden? Wiskey sa vi men njaaa...
Hunden äter ju inte heller, har gått ett antal dagar nu utan mat för hans del.

Mira däremot är snäll, de blir ju instängda i rummen lite då och då för de går verkligen inte att ha de tillsammans nu, men hon ligger snällt i sin korg och sover=)Söten! Men tror hon fortfarande är trött sen igår, snarkat som en gris har ju hon gjort inatt kan jag lova. så trött borde hundar få vara varje dag, helt slut av att fått leka med andra hundar, det är ett underbart hundliv! Vi får hoppas att det finns massvis med hundar att busa med på ön annars blir det ju lite trist. Men förra gången vi var där var det typ en hund i varje hus fast kanske inte samma ras/ storlek som Emira men ändå lekkamrater=)

Just nu sitter jag och lägger över massvis med bilder från igår och hoppas på att kunna dela med mig om en liten stund så gott det går.

Tänkte även jag skulle ta med tokhunden på en löprunda för att få han på andra tankar och kanske köra slut på honom så han blir trött, han gör ju itne så mkt om dagarna den hunden, mamma hade varit ute på en tur tidigt i morse idag så lite har han fått men MER behövs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0