Här sitter jag...

Jaa... Här sitter jag denna Torsdagskväll iklädd min Julklapp jag fick av Söta Emil, en myysdress, sånn heldress som er veldigt populär här i Norge, nya trenden=) Sweet! Den är iaf hur mysig som helst, JAG älskar den. Vill inte lämna den utan bosätta mig i den med några fria timamr då förståss omjag behöver duscha=)hahaha... Ska se om jag kan få till en bild imorgon;)

Skulle ju ta en bild på Miras kalender med, hon älskar den iaf, vi håller den framför henne och hon tuggar och gnager i luften och försöker få tag på en kexbit men vet inte riktigt vilken hon ska välja, så söööt!Får hjälpa henne lite såklart=) Nöjd är Mira!

Själv har jag änni inte vunnitnågot på min lott, men vadå, bara skrapat 3 stycken, har en av varje figur med.

Det hela går ute på att varje dag skrapar jag en ruta, varje dag kan jag vinna pengar omjag skrapar fram 3 lika som en vanlig skraplott, sedan får jag öven varje gång en figur, hittills har jag en snögubbe, en tomte och nått mer, iaf ska jag samla på mig så många lika som möjligt, på baksidan kryssar man för varje figur man får tills man fått så många som man ska ha för att vinna. TYP!

SKoj!

Hoppas jag vinner något iaf, den 18 får jag skrapa alla de sista för att hinna växla in den ifall det er vinst.Wiii....

Idag ahr det bakats som vanligt, haha.. tykker det er så kul, blev pepparkaksscones, mmm..mycket goda med en klick smör och lite ost med TEEEE=) LOve!

Imorgon är det Fredag och Helgen är på G.

Lördagen kanske blir lite extraa speceill beroende på humör men jag tror på bytur för mig och Emil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0