Hundetreffen!

Här kommer lite bilder från Syskonträffen, både bra och dåliga, många bilder blev tyvär suddiga p.g.a dålig inställning på kameran då jag inte är något proffs=( Gah! jag vet, jag ska ta tag i och läsa eller åtminstone gå en kurs så jag vet hur man gör, hittills har allt varit på tur, ena dagen är det fint väder ute och det blir bra men andra dagar är det lite gråare och bilderna blir sämre då jag inte har en blekaste aning hur jag ska ställa in den.
Så äre!

jj
Här har vi systrarna som busar för fullt, detta är hemma hos Emils familj i Växjö.
Söta de är tillsammans, de blev så besvikna när vi skulle säga hejdå!

hh
Vilken blick!
hh
Mor och dotter.

ss
Här har vi mor och dotter igen., blev lite fin tycker jag när de står lika mot varann, man ser hur lika de är, typ samma kroppsbyggnad=) Men en lite muskulösare Fanny=)hehe.. Men Mira ska väl allt växa till sig lite till.

rr
Mor och son.

yy
Här har vi en bild på de tre damerna, det var inte så lätt att ta, Emira och Lykke skulle tvunget titta på varann och försöka ta sig till varann... Syskonkärlek får vi säga.
Fanny sitter snällt och ler in i kameran, den andras kamera!

uu
Mamma Fanny sitter så fint och stirrar på vår bil, hon ville verkligen åka med=)hehe... Så underbart söt hon är.

ee
Andra sonen
Fin!


Här kom lite bilder så länge.

Kommentarer
Postat av: jennie sandblom

hej

vad fina bilder det blev från syskonträffen:)

vad stor o fin hon är.

jag gillar själv att fotografera en hel del och det är trist när man inte blir nöjd med bilderna. det är svårt att få till bra bilder när det är snö ute, men jag brukar redigera mina i bilder i datorn ibland, i t ex Photoshop.

Har också köpt ett par fototidningar där man kan få en hel del tips. Jag kan rekommendera en tidning som heter Fotoguiden (dyr men värd pengarna), det finns även en som heter DigitalFoto som är helt ok.

Lycka till.



Kram från Jennie (monika o mikaels vän o granne)

2010-01-09 @ 21:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0