Nalle Puh

Asså..Mira sitter verkligen som Nalle Puh! Hur kan detta komma sig?
Hon sitter på rumpan, benen sträckta utåt och frambenen över, ser skumt ut och liknar precis som när Nallepuh sitter, gosemagen sticker fram=)Hahaha...
Mmm...söt är hon.
Saknar husse gör damen, väldigt ensamt här hemma, bara jag och Emira, vi sjunger, dansar och busar ihop. Tränat ltie trix har vi gjort idag, Mira klarar av snurra runt själv nu=)haha.. Duktigt, Rulla runt jobbar vi fortfarande på men det kommer. Hon är lite knasig dock, eller lurog, säger jag sitt kan hon snurra runt bara för att hon vill ha godis=)haha.. Fuling, man får inget omman inte gör rätt!

Annars gäller det att passa vart man sätter fötterna här hemma, bloddroppar lite här och där=) Blöjan sitter väl itne på så ofta, men det är ju inte så mkt så det är inte farligt.

Jaha... Nu har jag kollat färdigt på Serien jag hittade iförrgår, Guds tre flickor eller nått, går på ettan=) Bra!
Även sett härliga julkalendern=) Ååå..jag verkligen älskar den, känner att snart är det JUL!

Nu däremot ser jag fotboll=) Faan va länge sedan... Känns som detta borde göras oftare.. Uppdaterad imorgon på jobbet så jag vet vilken match de snackar om;)hehe...

Jajja... Hitills 20 kr på min jullott, fem tomtar till och jag har 500 000 kr=) Gottans! då blir det resa!

Så jag säger: SNälla rara Gud, gör så att jag bli en lycklig vinnare=) Jag behöver också lite tur ibland, iaf detta året, det har varit allt för mycket motstånd, men sedan har även det bästa hänt, Emira=)


Nej!Nu ska jeg fortsätt kosa meg i min deilige kosedress! Hare gottans så snackes vi!
Klem!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej Emma!

Hur blir det på söndag? Jag kan ju komma till Esping på söndag, får bara lösa det me skjuts, det löser sig alltid. Å då kan jag nog ta med Shyrete. Men hör av dig, antingen du eller Jossan om tid å så. Kramar/ Carro (klassen)

2009-12-18 @ 22:42:04
URL: http://caaaarrrroooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0