Snart är det helg igen!

Då har vi en helt vanlig torsdag idag, trist har den varit, seeg jobbedag där man bara vandrat runt och försökt fördrvia tiden då det inte funnits något att göra=( Hatar sånt, bättre det är stressigt,då går dagen så himla fort.... Jajja... tjat tjat tjat!

Varit ute på en runda har jag varit, passade på att springa själv, kan vara skönt det med, slippa skrika eller prata för mig själv( Då syftar jag på att styra Emira på vägen=)) Istället har jag sprungit i min egna lilla värld och bara drömt mig bortom allt regn och rusk i min fantasi där solen skiner eller nej! Snö... MASSA snö, helt vitt och klart, inte ett regn så långt jag kan  se, bara vitt snö som ligger fint där i skogen när jag springer på den nyskottade stigen=)Ahhh!
Fast riktigt så gick det itne till idag, utan bilar höll på att köra på mig, fick nästan kasta mig ner i diket=) Men det kunde ju varit värre.

Emira har vi börjat fjäska bort igen, damen har fått komma upp i Sängen=)hehe.. tro det ni, men så äre, bara på våra vilkor, inget upphoppande hur som helst utan när vi vill det.
Sedan har damen varit duktig sa Emil, han åkte och handlade i ca en timme och vet ni vad EMira gjort? Hon hade förmodligen suttit innanför dörren och stirrat rakt in i dörren från att han åkt=)haha...  För Emil hade lagt ut skor och sockar på golvet( imed hon biter på ALLT) Sen hade han tagit godisbollen och lagt fylld på golvet samt ett ben, sen hade han sagt varsegod och stängt dörren och åkt men när han kom hem satt hon innanför dörren och hade varken rört skor, sockar, godisboll eller ben?? Haha.. Duktigt att itne röra våra saker men hennes boll och tuggis får hon ju ta....

Tror hon blev chockad över att skorna var där.
Samma sak för någon dag sen, Emil lämnade alla dörrar öppna och gick ut som om han skulle gå, stod väl ute en 15 min, tittade in genomfönstret men så inte henne, sen gick han in då satt hon bara fint.
Hon undrade väl varför allt var öppet, typ!

Jajja.. massa skrivande, imorgon är det fredag och jag har ingen lust alls att ta mig till jobb en dag till=(Usch!



Svar till Monica och familjen...

Oooo.. lussebakande e så kul älskar färgen, den gör liksom en sålycklig, funderar starktpå att springa till butiken och köpa saffran och köra en deg imorgon=) Förbereda för Lucia ju=) Blir det lussetåg???

Ullared är väl sjukt, konstiga männiksor om är med, fast jag diggade göteborgarna=) de va coola och sig själva, de flesta bara överdriver.

Den familjen tycker jag verkligen synd om, han borde lämna henne, hon verkar inte riktigt vara hel i kanten.

Gud, snart är det bara två veckor kvar tills vi kommer med alla vovvarna till er=)Häfitgt! har vi sagt någon tid, plats? eller det blir hemma hos er?



EN trevlig liten fråga till er som läser, MÅSTE svara tycker jag..

Vad står överst på din önskelista till Tomten i år?



Kommentarer
Postat av: Carro

Hej Emma!

Carro från klassen här. Allt bra med dig? Ska vi ta å ses nån dag nu över jul å nyår kanske? Vore trevligt om vi sågs alla, du, jag, Esping, Ida å Shyrete. En dag i jul kanske? Kramar

2009-12-11 @ 13:33:31
URL: http://caaaarrrroooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0