En lugn och skön natt

En lugn och skön natt...

Det har varit en ganska så lugn och skön natt, Emira har snarkat som en liten gris i sin säng. Sovit själv i sängen som står i hörnet. DUKTIG!
 Visst kom vi väl inte i säng förens sent då hon livfull och glad skulle leka hela kvällen lång, bita , gnälla och sprattla runt.
Hon är lite rolig, tappar hon ut leksamkerna från sängen tittar hon på oss och nästan frågar: Får jag gå ut och hämta den? Eller:
 Ååå..va långt bort  tuggisen ligger, tänk om någon kunde vara snäll och ge mig den=) hahaha...

Tror allt blev lungt vid tolv ett tiden, sedan sov hon fram till fem något då det hände en liten olycka, men sånt händer, det är nytt och hon måste bara vänja sig.
Hon dricker som en häst och kissar även som en, förstår inte att det kan finnas så mycket i en sådan liten tjej.

Nu är det morgon iaf, klockan är kvart i sju, har väl varit uppe sedan fem,  rastade henne en stund efter sen vid sex var det mat för henne och sen ut och springa av sig. 
 
Emil, jag och Emira körde in till byn en sväng vid sex med för att köpa lite gott till frukost, nybakade frallor på Paulssons=) Mmm... lite lyx till frukost får det vara.

Nej nu ska jag pysa iväg och mysa med sötingen, hon är så vacker, fin och underbar. Sprallehönan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0