Hundetreff

I Söndags var det hundetreff, Jag var så duktig på att komma ihågatt ta med mig Mira att jag glömde kameran=(Gahh! Miras första hundetreff och jag glömmer kameran. Slarvigt gjort. Detta betyder dock att vi måste dit på Söndag igen=)hehe...

Mira ahde det hur kul som helst. Först var det lite väl nytt, många hudnar på en gång men sen  så visste hon knappt vart hon skulle vara, så mycket att se på, så många att leka med.
Var säkert en 20 hundar löst springande där=)

Många vänner fick hon=) SÅ otroligt kul att se henne ha så skoj.

SPrang fram till mig ibland bara för att checka att jag var kvar, ibland ropade jag in henne då satt hon still högt en sekund sen var det som om hon sa: släpp mig, jag vill ju lkea, måste jag sitta här liksom.

Åååå... MIn lilla söting. Det är som sitt barn.

Nej det var en otroligt rolig timme eller två.
Mira hade tre goa hanar av olika sorter som stötte på henen=)hahaha.. men ingen av dem skulle passa som pappa kan jag lova. Antingen tunna ludna saker eller fluffiga eller rottisar??hehe...

Tillsägelse av herren fick hon, hon och en annan gick över gränsen så hon fick tillsägelse.
En boxervid namn madicken ville inte dela med sig av sin pinne och Mira ville ju bita på andra delen men nej sa madicken med en hård min och massa skall. Usch! Mira bara försvarade sig.

Herren är en blandad hund av rottis och grand dinoa, eller hur det stavas. Så fort någon bråkar kommer hon och skäller till så slutar de, hon bestämmer. INget bråk ska förekomma, alla ska vara glada och lekfulla=)


Kommentarer
Postat av: Madelene

Hej där... Hur är det?? Jag ska hälsa ifrån min jobbarkompis som jag jobbade med på krusbäret...Hon var med och tränade sin hund på den valpkursen som ni var med i..hon hade en tokig hund( springer charles spaniel) tror jag att det är...hon heter Inger och hunden tror jag heter Tindra..är inte säker på hundens namn...

pussa Emira ifrån mig...mår hon bra?? hur går det med henne?? hälsa Emil...

// Madde

2009-07-23 @ 17:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0