Åter en hundetreff

Mira har varit lite orolig inatt eller iaf rört på sig en hel del, stått vid sidan av sängen och bara stirrat, sykat en typ, brukar göra så ibland bara för att....
Troligtvis kan det bero på att hon fått sova på ett lakan inatt, igår skedde en tråkig sak som vi inte förstår oss på, Mira kissar i sin egna korg? VARFÖR? En hund kissar väl inte i sin egna säng liksom.... Detta är andra gången och väldigt tråkigtnär det händer.....

Korgen är iaf nu nytvättad och lagom fin och Mira ligger och gosar hur mys som helst i den.

Men varför kissar hon i sin säng?

Trött är damen i vart fall nu... Vi har varit på hundetreff igen... Tyvär kan jag itne bjuda på bilder denna gången heller då en person har för mycket att tänka på så hon glömmer kameran typ ALLTID! Trist! Jag är skitsur för detta men får leva med det..... NÄSTA gång ska jag fasiken ha med den där kameran, ska lägga fram den typ 5 dar innan, skriva en lapp och vara fullt beredd, skulle dock itne förvåna mig om jag glömmer Mira då.... Mmm... bättre Mira är med än kameran.

Jag kan säga att det blir ju sparade minnen i huvvet istället, för jag blir superlycklig av att se Mira så glad av att leka med massa vovvar...haha.....

Idag var dock en lugn dag tyckte jag, Dobbermannen som jag tycker är sååå söt var där...
Sedan fann vi en vovve som var en kopia av Mira fast större, ska vara en korsning mellan rottweiler och Engelsk staffe, samma färg som Mira och helt lik. Mysig päls hade han....

Annars var det väl samma vovvar som innan....  Trevlig dag där... Blev en liten promenad efter med för att få sträcka lite på benen.

Vad har annars hänt idag??
Joo..det har bakats, gjort pizzabullar och sedan gjorde jag scones för typ en timme sedan som eftermiddagsfika=)Mums.

Mira är iaf DÖ trött, ligger och gör ljud ifrån sig. Funderar på att ta med henne på en liten tur.

Igår däremot var det shopping på Lagunen för oss människor, Mira fick vara hemma för sig själv... behövs med.
Köpte ett par nya byxor=)wohoo... Annars var det åter en lugn dag. Blir så. Jag och Mira pysslade väl lite i trädgården med men det var väl det. Kanske ska gå ut och klippa det för skojs skull..haha.. tycker det är kul bara.....

Hur har eran helg varit??
Hur går det med vovven Monica?


Kommentarer
Postat av: MONICA KANSTRUP

HAR PASSAT HONOM I 2 V DRYGT OCH DET VAR ALLT ANNAT ÄN ROLIGT.

HAN KISSADE OCH BAJSADE ÖVERALLT OCH HAN OCH FANNY SLOGS SÅ DET BLÖDDE 2 GGR.

VAR UTE MED HONOM VAR 3DJE OCH VAR 4DE TIMME HELA TIDEN. TILL SIST FICK VI TA UPP BUREN SÅ FICK HAN SITTA I DEN FÖR ATT HAN INTE SKULLE FÖRSTÖRA HELA VÅRT HEM.

MEN NU HAR HON HÄMTAT HONOM OCH DET ÄR TILLBAKA TILL DET NORMALA IGEN TACK OCH LOV.

DET VAR 2 RIKTIGT JOBBIGA VECKOR.

MEN BARNEN SAKNAR HONOM FÖR HAN ÄR JU HIMLA SÖT.



2009-07-27 @ 00:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0