Bilder från badandet i badeviken.....Förra veckan...

bus
Emil, Jag, Anna och Emira var nere en sväng vid badeviken och badade eller jag var fotograf på land!
Pinnkastning och bus var det fullt av.
Mira simmade=)
bu
Bollen kastar Emil iväg för att lura ut Mira till att simma.
Tyvär sjönk bollen till slut=(trist! Mira försökte trycka ner ansiktet under men njaa.. när det blir för djupt...Hmmm....

Sniff
Mira står på stranden och sniffar runt.
Glad
Full fart in mot land när hon fångat sitt byte ; ) Yeah!

ut
Hopp ut i full fart efter pinnen=) Haha.. hon är allt modig ibland.

full
Sen full fart in igen så ingen hinner ta pinnen.
Lycklig liten dam detta!

Simmar
Jag vet inte vad hon gör här, men det ser halvt ut som hon simmar eller så är det här hon drar sig längs marken=)hehe... Men jag tycker det är bra framsteg. Hon var ju itne så förtjust i vatten innan så...
sim
Här simmar damen.hämtat pinnen och ska snabbt ta sig innåt.

mira
Mira hittar matte på en sten. står och poosar i kameran kanske?

Eller vill hon äta upp mig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0