En regnig DAG!

Lugn dag
Händer inte mycket
Mira har varit stygg
( Tagit min sko från skostället och tuggat eller slickat på den för den var blöt=( Men den var inte sönder så det är bra.)
Jag och Emira har varit ute och sprungit
Regnet har öst ner sen vi kom hem från jobb typ, började dirket när jag och Mira gick en runda, var bara att vända då jag bara hade t-shirt och shorts på.
Pratat med mor och far.

Kollat en dykarklubb, Emil och Anna ska ta dykarcertifikat.
Kollat när Fana IL tränar, funderar på att börja spela fotboll igen=)
Filmkväll nu! Jag sitter vid datorn.



Kortfattat vad som hänt idag=)  Smidigt!

Eftersom Mira har varit dum har hon endast fått vara i hallen under dagen, hon ligger och pustar högt så att vi hör att hon har tråkigt=)haha... så söt. Hon ska få röra sig fritt nu, hon har väl fått nog för denna gången och rör väl itne min sko igen.

Annars är hon världens sötaste vovve, snarkar såmysigtom nätterna och om morgonen när man ska till jobbet, det räcker att lägga henne i korgen och kela lite så snarkar hon högt och ljudligt med öppna ögon, allt för att ha koll typ=)

Kan man annat än älska denna vovve då. Vår lilla bebis=)

Jag tycker verkligen Mira gör min dag även om hon gör dumma saker, det är hon som får en att bli glad om morgonen och verkligen när man kommer hem.

Godnatt för mig.



Kommentarer
Postat av: MONICA KANSTRUP

HEJ HEJ



FÖLJER ER FORTFARANDE MED SPÄNNING HÄR.

JUST N PASSAR VI EN AV HANARNA I SAMMA KULL SOM EMIRA. HON SOM HAR HONOM HAR FÅTT LITE PROBLEM MED SITT BOENDE SÅ VI SKA PASSA HONOM I 2 VECKOR.

ANNARS HAR JAG SEMESTER NU I 5 VECKOR, MEN EN HAR REDAN GÅTT. MEN DET HAR VARIT UNDERBART VÄDER HÄR.

HAR GRILLAT I EN HEL VECKA NU. MUMS......

JAG ÄLSKAR GRILLAT, DET ÄR SÅ MYSIGT OCH GOTT.

KRAM

2009-07-17 @ 19:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0