Hej hopp!

Idag börjar helgen eller jag och Emil ska jobba imorgon men det räknas ändå som helg=)

Nyss var vovven Freydis här med  matte och (husse)
Vovven som vi ska passa i tre veckor=)hehe... Äntligen fick vi ett tillfälle att träffas. Så kul!

Emira var lite väl ivrig och på hela tiden, Freydis fick inte ro för fem öre, mira var där och skulle skälla, tjaffsa och leka hela tiden. Gnäbbade gjordes det en hel del men inget aggresivt.

Båda gillade varann.

Jag ska testa att ha Freydis nästa helg några timmar så vi får se hur det går... De får vara lite med varann så det lugnar sig.Ska bli spännande=)

Det var ltie nytt för mig... har inte haft ork att skriva i bloggen eller anstränga mig så mycket. Bättre skriva sällan och skriva nått bra än att bara skriva för attd et ska skrivas.....




Svar till madde:
Ahhh!,...du får säga hej tillbaka till henne=) jaa.. Tindra hette den lilla röda vovven=) Hel underbar hund, söt och sprallig. Växte väldigt fort kan jag lova...
Vi mår fint, har nyss haft besök som jag skrivit om, Mira och hon har sprungit som två galningar...haha...
Hur har du det hemma?  Hur har Sabri det?



Kommentarer
Postat av: Nikita

Koslig at hun hadde det fint på hunde treffet

Ønsker dere en riktig god ferie, vi er på sørlandet å nyter livet. Men vi treffes nok en søndag om ikke så lenge



Hilsen Nikita

2009-07-25 @ 09:46:53
URL: http://lovestaff.blogg.no
Postat av: Madelene

hej.. jag ska göra det när jag träffar henne. Jodå jag har det ganska bra, nu ska jag har semester i 3 veckor det ska bli så skönt..Sabri har det bra. men han säger att det är väldigt varmt, i fredags var det runt 35-40 grader..väldigt varmt..tur att man är kvar i sverige.. Han hälsar.. // Madde

2009-07-25 @ 14:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0