Mina föräldrar

NU är mina föräldrar en halvtimme från Bergen skulle jag tro så snart är de här=)hehe... Gud va kul det ska bli, blev lite paff över att de kommer idag, de sa de skulle köra i eftermiddag och komma fram imorgon men för en timme sedan något ringde de ochsa att de hade 1½ timme typ kvar eller 14 mil rättare sagt så det tar ju enstund ifs  imed Norska vägar.. Jajja.. jag har iaf fixat och donat.
Städade av huset innan idag efter jobb, tänkte det ska ju allt se rent och fint ut när vi får gäster=)hehe... plockat blommor har jag med gjort och satt fint på köksbordet.
Bäddat ängen i vårat rum och jaa... Emil och jag få bo på soffan en stund då... imed vi går upp först!
Lungt för min del bara det inte blir sena kvällar!

Annars har vi alla varit på jobb, Jag har fått ont i ryggen,hann precis börja idag och pang så smällde det i ryggen, LOVAR! kunde inte änns lyfte en liten bomullstuss typ, så ont det gjorde.
Men hur som så försvann det efter en stund. Jobbade sakta och lungt och vips var det borta, fast jag känner att ryggen tar illa vid av detta usla jobb. Börjer sig och håller på hela tiden...Gahhh! Och massa tunga lyft.

Mira har iaf varit en snäll dam idag, jag var den som kom hem först eftersom Emil skulle på intervju, Gud va otroligt underbart det är att bli mött av en så underbar hund efter en hel dags jobb och en hel dags ensamhet för henne. Hon äter nästan upp en=) hoppar och biter och gnager på en=)SÖT!

Nej! Nu ska jag se om jag kan ligga på denna Spikmatta som ska vara så bra för ryggen, gahh! gör ju ont och jag ser stjärnor surra runt mig=(

Mmmm



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0