Söndagens trista dag...

Söndagar är allt trista. Vet inte varför men det är deprimerande dagar då man bara liggeroch gäser typ=(

Imorgon är det åter en ny arbetsvecka, vad e det Emil och Anna säger, 5 veckor kvar nu??hahaha... snacka om nedräkning! Själv har jag en vecka längre=(Gahh! Sedan hoppas jag på nytt jobb annars får jag skriva kontrakt med ica=( Usch! för jobb måste jag ha....

Idag åkte mor och far, de stack vid en halv elva tiden nått, lagom till Bonanza....

Trist! Kul att de var här, tycker dock tiden gick lite fort.... Vi har haft en underbar vecka iaf, kul med familjebesök, hoppas de kommer tillbaka snart igen=)haha.... Pratde med dem nyss typ,hade kommit en 26 mil så....

Jaha... Idag kommer det inte göras något tror jag, sitta inne och glo. Har tränat lite lydnad med Mira, hon är alltså så duktig även om man itne tränar ofta med henne, eller tränar gör vi ju varje dag men det har ju blivit en vardag bara för oss... Men jag tycker hon kan=)
Sover gör hon nu, utslagen i sin säng=)hehe... sööt!

Nej! Nu sitter vi och tittar på national geographic, lejon, leoparder, hyenor och massa andra djur från Afrika=)Coolt!
Synd att man inte fick se sånt här när vi väl var där.....

Sällsynt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0