Svetten bara rinner...

Idag har varit en hård dag, hela cykelvägen till jobbet fasade jag över att få vara på frukt, vad står på en lapp väl framme??
Emma ska vara på frukt idag torsdag.
Gahh! jajja..bara att hugga tag och börja jobba.

ANnars hoppade jag över på torr sen och då rann bara svetten, hur varmt som helst. Först kallt sen varmt...gahh! SJukt jobbigt. Därför man är förkyld hela tiden=(

Nu är snart torsdagen slut och fredag imorgon, sista jobbedagen och sen ledig helg=)Jippi! Ska umgås massor då. Ingen hundeträfff torr jag, det måste nog gå några dagar till för emira tyvär=(

Grillning satsar vvi på, lite folk kan titta förbi=)hehe.. Mria behöver träffa människor lite mer.

Annars har jag mejlat med en tjej som behöver hundpassning i typ 3 veckor som jag kanske ska ta på mig, Freydis heter hunden=) en tik. Mira tycker säkert bara det är kul om en annan hund bor här hemma med henne om dagarna=)hahaha.... vi ska bestämma en träff så vi får snacka lite och se hur det fungera=) Behövde vi hundepass sen så ställer hon jättegärna upp=)hehe.. perfekt! Hon verkar jättemysig med så det är suveränt.
 
Annars har jag, Emira och Anna tillbringat ltie tid i trädgården, jag och Mira har klippt gräset, sedan krattade jag och Anna medans Mira bara latar sig, vi sa det vi borde binda fast en kratta i svansen som Mira kan dra, lite måste hon ju jobba för sin mat=)haha....

Jaaa... vågen fungerar nu, Mira har gått upp 2.5 kg på en månade ungefär. Stora damen. Nu väger hon 20 nått=)
Lite till ska på.
Vi får nog öka i hennes mat med för hon äter slut på den nu. Hon får mat en gång om dagen som står hela dagen så hon kan äta när hon vill, bäst så imed vi går tidigt på morgonen. Kan itne tvinga henne äta så tycker jag.

Jajja.. långt inlägg nu... Nu ska det ätas, Emil slänger ihop något gott! Mmm

Måste även skriva att det blir bio bio bio den 18 juli! HARRY POTTER! Wohooo....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0