Frågan

Emira har som längst varit själv 5-6 timmar innan, det har hon klarat bra, aldrig rört något i lägenheten då men eftersom detta är nytt  ställe så säger hon ifrån=) Men det komemr bli bra.

Hon blir iaf helgalen när vi kommer hem, kan knappt få lugn på henne, hoppar som en galning och ska pussa på en=)

En rolig grej, EMil gick till jobbet i tirsdags, EMira och jag gick ut och gick lite efter att han gått, sen när vi kom hem sprang hon in i full fart och kolalde sovrummet, ställde sig upp för atts e om Emil kanske gömt sig under täcket som han brukar men nej ingen emil där så då springer hon ut i storarummet och kollar, jaha..ingen emil där heller, springer bort till sovrummet igen och ställer sig och gnyr lite, piper lite sen tittar hon på mig.

Haha...så gulligt, hon saknade husse redan efter någon timme=) Sötnosen!


När jag ändå skriver måste jag tillägga att Emira har lärt sig stå ordentligt, från sittande tills tående=) Hur kul som helst, klickern är verkligen bra=) Visst ahr jag tränat innan med stå men det har aldrig lyckats och nu efter två nästan en dag  med klicker funkade det=) Snacka om att klickern ska börja utnyttjas igen=)yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0