Framsteg sker

Jaha...först måste jag bara säga att Mira var så jäkla trött i morse=)Haha... gud! När Emil gick upp rörde hon sig inte, när jag sedan gick upp, sov hon som en gris, eftersom hon inte får vara i vårt rum när vi inte är hemma skulle jag försöka förflytta henne från vårat sovrum ut i hallen. Hmm..gick super. lyfte upp Mira och ställde hennesen tog jag hennes korg och lade ut den i hallen sen gick jag in och hämtade Mira och plaserade hennei korgen=)Haha.. Somnade om direkt.

Så trevlig var hon denna morgonen=)

Andra saker som skett, Mira har kanske fått en hundepassare=)Wohoo.. ska dit imorgon och hälsa på henne, en äldre dam så det känns mer tryggt än den 12 åriga flickan. Damen har även två egna hundar=)Två pudlar somgillar valpar=) Bra bra.... Det känns underbart. Mira kommer kunna vara hos henne hela dagarna 5 dar i veckan=)

Skrive rinte så mycket idag, har itne riktigt ork för det.

Mira har även börjat löpa idag.
Nu börjar hon bli vuxen.



Kommentarer
Postat av: MONICA KANSTRUP

HEJ HEJ



KUL ATT DET BÖRJAR GÅ FRAMÅT.

JASSÅ ÄVEN EMIRA BÖRJAT LÖPA. FANNY LÖPER VAR 6 MÅNAD DET ÄR GANSKA OFTA, SÅ VI FÅR VÄL SE HUR OFTA HENNES SMÅ BEBISAR KOMMMER LÖPA.

ONSDAG IDAG OCH BARA EN DAG KVAR ATT JOBBA. NICE.

HAR HON SLUTAT HITTA PÅ BUS NÄR NI INTE ÄR HEMMA

KRAM OCH SKÖT OM ER

2009-06-17 @ 22:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0