Fredag och grillkväll+kalas för mig

Fredag idag och inte sista jobbedagen för oss utan imorgon blir det jobb för både mig och Emil, Emira får leka med Anna=)
Annars idag har hon väl varit halvt duktig. När vi åkte hemmifrån hade hon ylt eller skällt lite i en kvart eller nått sa Anna, hon hade varit kvar i sitt rum.
Så nu vet vi att hon gör ljud av sig tösen lilla, men det var inte så farligt=)
Emils sko hade hon tagit med sen, men inte bitit, kanske bara ville ha trygghet.

Grillkväll har det varit här, Jag, Emil, Anna och Kristian.
Grabbarna grillade och jag och Anna stod här inne och gjorde stekt potatis, svamp, paprika och lök=) Mmm...

Efterrätt blev det massa kakor och en browniekaka med grädde...Mmm... Film till detta.

Maten var helt underbar.

Mira hade det liksa bra, fick åter igen ett nytt ben som alla redan typ är slut igen.
Ett stort ben om dagen går det åt här=) Hahaha... Ska se om vi kan hitta något STORT ben som är lite mer utmaning för henne.
Den stora bollen hon hade fått av oss, denvar i tusen bitar på mitt nystädadegolv=) Snäll dam vi har=)haha...

Och nu kissade hon i sin egen korg??? Vaa???
Vad hände?? Inte en aning. Jaa..  lite konstig ibland.
Så nu har ju ingen säng ikväll...



Längtar tills Söndag, då är det ju hundeträff, Mira kommer ha det hur kul som helst=) VI MED=)




Kommentarer
Postat av: Emma

Nä men fy fan vad dåligt av mig. Jag gick ju hela dagen tänkte på att du fyllde år så jag skulle skriva sms eller någonstans så glömmer jag. Får jag skylla på att jag är småbarnförälder? :P

Förlåt förlåt. Men GRATTIS GRATTIS GRATTIS i tusen gånger i efterskott :D Hoppas du hade en kanon dag!!! :D:D

2009-06-17 @ 19:18:32
URL: http://halmstadbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0