Gahhhh!

Idag skulle vi båda jobba, jag fick hoppa in nu i tvådagar på Tine och jobba 7-15 som Emil, Vilket innebär att Mira kommer få vara ensam jätte jättelänge=( Inte bra. Hur gick det då ska vi kansek fråga??? Hehe..

Emil kom hem först, när hans edan hämtade mig satt Mira i bilen, det första han frågar: Är du trött? Jag bara jaa... verkligen och hungrig som bara den.
Synd säger han. Jag bara va???

Jobb när vi kommer hem.

Mira har rivit hela huset. Gud!
Nu ska vi kanske inte ta i, men jag trodde det var så när Emil saså=)hahaha....

Hon hade kissat i hela huset, spytt och gnagit sönder massa saker, Emils skor hade hon tagit ut sulorna och ätit sönder dem=(Usch!
Så det var en enda röra här hemma.

Var bara att ta fram moppen och vara glad=)

Men det är itne lättatt vara enam så länge, inget som var planerat tyvär och samma sak kommer det vara imorgon, både jag och EMil ska jobba 7-15. Vi får se omd et går bättre=) Hoppas. Tycker så synd om henne att hon ska behöva vara själv. Emil sa att jag får bli hemmafru=)haha..så kan jag vara med henne. Jag vill verkligen inte lämna henne själv, tycker inte omd et, känner mig orolig bara, även om det bara är några timmar=(

Nu ligger hon gott jämte Emil i soffan och gosar, snart ska vi gå ut på en ltien kvällspromenad så hon får göra sitt.
 Joo..En tjej har varit och hälsat på Mira med, vi vill ha en som kommer och rastar henne varje dag mellan 11-13, en timmes promenad har vi sagt. Hon verkade bra, mria gillade henne, skulel hoppa upp och pussa hela tiden=)hahaha... Hon ör ltie ung men det ska nog gå bra. Nästa vecka ska det komma en annan tjej och hälsa på så får vi se vem vi väljer. Sen ska jag även leta efter ett hunddagis som hon kan vara på någon gång i veckan för att få träffa andra hundar och leka=) tror hon behöver det=) Emil och jag ska även se till att få skiftarbete så löser allt sig.

Annars har vi det bra här ute.
Hoppas ni där hemma har dte fint...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0