Glad när husse kommer hem




Nu har husse kommit hem, Mira blir helglad så fort jag säger: Husse kommer.
hahaha..flyger upp och springer till dörren. Idag stod vi alla rdan ute och väntade, så fort Emil parkerat sprang hon fram till bilen och hoppad eupp mot rutan då Emil retade henne där inne=)hahaha...

Fick lyfta bort henne för att han skulle kunna komma ut. Sen flög hon på honom=) hahaha... det är så kul atts e att hon tycker om en så....

Underbart att någon kan bli så glad när man kommer hem....



Snart ska jag och EMil iväg och handla och Emira ska få träna på att vara ensam, sen hoppas vi på att husse vill följa med på en tur, kanske ta med lite kaffe på turen med..Mmm... vore gott!

Annars har jag satt upp en lapp här runt vårt område där jag söker en hundepasser=) Ska se om någon här ute nappar, lättare och snabbare att ta sig till oss=)
Ska rita upp några till och sätta ut på lite fler ställen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0