Jogging

Direkt efter jobbet tog jag på Mira kopplet och sprang ut påen joggingtur... Gott!

Mira tyckte väl itne samma som mig dock, Hon får mig och framstå som värsta vältränade då hon hänger släpande bakom=)hahaha...
Hon är itne alltid så förstjust i att springa hon vill som ferdinand, sitta och lukta på blommor=)hahaha... Våran söta lilla ferdinand.

Men nu är vi båda trötta och utmattade för en härlig eftermiddag. Lungt ska det vara.
Får se vad som bjuds, en god middag med en film hade varit myyys...

Mira hade haft lite oluckor här hemma sa Emil, spytt lite och kissat ner sin blöja. Lilla damen!
Jajja... jag blir inte arg för sådant, bara hon inte biter på ting så=)

Jag e så stolt över min lilla dam. Mmm...

Imorgon eller idag tänkte jag testa en ny grej med fröken Mira, vi ska ut och cykla, inlines funkar ju inte riktigt här om man nu inte vill åka i 200 km i timmen och endast tänka på kurvorna som kommer...Hmm.. hur ska liksom det sluta.

SÅ... cykel ska det bli nu. Bra sätt att ge henne motion på.

Ha en superdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0