Lördagens sol och värme

Varmt som bara den...phuu...

Emira löper än så imorgon blir det fortfarande ingen hudetreff=(Trist! Kanske åker dit ändå utan vovve, vi får se om någon ska dit.
Vi ser fram emot nästa helg=) Hoppas mira slutat löpa och vi kan leka med alla vovvar=) Vore dökul! Fullt ledig helg med=)Wohoo....

Idag har vi itne gjort så mycket, Mira har njutit av solen och värmen ute i trädgården ungefär, vi ska iväg en sväng snart och se om hon vill bada lite=)hehe... ska se till och lära henne det( simma menar jag då)

Staden har vi varit i, Satt på en uteservering och njöt av mitt glas med vatten och Emil sin öl, sedan tittade Anna och Kristians förbi och gjorde oss sällskap en stund.
Äckligt varmt.

Nej! jag har itne mycket mer att skriva om idag, lugn kväll, säkerligen tidig för mig. Imorgon hoppas jag på en tur, om itne Emil vill följa med ut till där vi var för någon helg sedan så blir det väl samma långa runda som jag och Mira gick i förrgår. Härligt att bara traska....

Hoppas ni har en superhelg!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan.. jo allt är bara bra här hemma.. Sabri hälsar..Han åker den 19 juli...det går lite dåligt med jobb nu för honom...men det löser sig nog..hälsa Emil och lilla Emira... Kram Madde

2009-06-28 @ 22:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0