Morgonjogging+ posta brevet.

Efter att Emil åkt tänkte jag att vi två tar tag i vårt uppdrag idag, posta Emils brev, så emira och jag gjorde oss i ordnign för en lååång promenad ner till kösentret som ligger ca 20-30 minuters gång härifrån.

Phuu.. tar tid må ni tror, Emir måste stanna hela tiden och titta på allt som åker förbi och det är en trafikerad väg så jaa... stanna gå stanna gå stanna gå=)hehe... och sen lukta. jajja.. fram kom vi ju allt till sist.

Slängde på brevet och började gå tillbaka, Mira började bli trött kan jag lova, hon blir sådär okonsentrerad och sprallig och vill busa när hon blir trött. Får konstiga ryck och bara hoppar iväg. Haha...

Vär bort från stora vägen började vi jogga, sen joggade vi faktiskt hela vägen tillbaka vi två, gick hur bra som helst trots att bilar forsade förbi. Tungan hoppande vid sidan av munnen men ett härligt smile från henne=) Lycklig hund som får kämpa.
Nu ligger hon däremot helt utmattad på sin kudde i storarummet och snarkar gott.

Tur med vädret hade vi iaf, så fort vi kom hem och jag kom ur duschen började det spöregna, Bergens vanliga väder. Haha... så nu blir det väl innemys framför tvn, datorn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0