Skogstur

Idag känns det som om det varit en extremt lååång dag, jobbigt på jobbet, mycket att göra och kroppen orkar bara inte lyfta allt.. Säger helt enkelt stopp bara!

Mira har skött sig utomordentligt hela veckan, känns super att det går så fint, vet inte om vi behöver hundepass?  Eftersom allt går fint så, kanske ska höra med den tjejen om hon vill rasta henne om dagarna nu under sommaren kanske så Mira får leka lite=)hehe..  Emil och jag får väl prata. Allt handlar om att vägen utanför är så trafikerad att till och med jag och Emil är osäkra när vi går ut med mira, de kör som idioter och tar inte hänsyn=( Tyvär!

När jag kom hem från jobbet var jag dötrött, kände bara att sova vore gott men Mira och jag tog oss en lång lång promenad istället, jag tog min Mp3 och Emira lullade för sig. Tror vi varit ute i en 2 timmar eller nått, långt var det iaf, en jättemysig stig/ slinga med lysen uppe i skogen runt hörnet här, den slingan kommer jag besöka ofta. Det jobbiga är dock backen upp där=)haha.. alltså det är rakt upp, du måste verkligen böja dig framåt för att inte ramla bakåt=) Mira hade till och med problem med den=)hehe...

Vi har iaf haft en helt underbar promenad jag och Emira, känner oss fräscha och fina för en dusch!
Mira kommer sova gott inatt, ahr haft lite problem de senaste nätterna då vi gått och lagt oss tidigt och hon inte tycker att det är dags att sova ännu. Så då har hon hållit mig vaken om morgonen prcis efter att Emil åkt..haha.. snäll Mira. Jajja..jag ska ju ändå upp till jobb jag med.

Idag är det vår 2 års förlovningsdag, men firar inte på nått speciellt sätt, ska bli en filmkväll snart hoppas jag=)


Svar till Madde:
Mira mår super, lite uttråkad om dagarna kanske då vi är så trötta efter jobb=( Gahh! Kroppen orklar knappt med en hel vecka, och jag har tagit på mig extra vissa helger=)hahaha...
Men jobbet går fint annars, man gör sitt egna och sen går man hem=) Hade inte Emil jobbat där had ejag dött, så trist är det faktiskt=)hahaha....

Hur har ni det där hemma? När åker Sabri iväg nu? Hur går det med jobbsökandet?
Hälsa Sabri nu=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0