Torsdag

Jaa..idag är det alla redan Torsdag och vi i Norge jobabr imorgon=) Hehe.. inget ledigt här inte.. En helt vanlig fredag imorgon.  Blir väl jobb lördag med för mig=(

Mira har inte gjort något speciellt bus på länge nu=)haha.. eller jaa..sedan sist jag skrev eller jo.. jag glömde stänga dörren in till vårat sovrum, där hade hon då varit, löper gör hon så ni kan undra hur vår säng såg ut.hahaha.... Jajja..Mitt fel, Men Mira ska ju inte vara i sängen...

Idag mötte Emil, Anna och Mira mig på jobbet, hämtade mig rättare sagt, Emil börjar ju 1½ timme tidigare än mig så. Mira blev hur glad som helst när man stack in huvvet i bilen=) Hon är så söt.
Åkte iväg till ett plantage och köpte hem kryddväxter som oregano, basilika, en annan och sen en paprikaväxt. Min födelsedagspresent i efterskott=) Tack Emil. Ska köpa hem ett par jordgubbar sen med, var visst tomt på det där.

Så nu är det planterat, köpte en bytta till.

Mira ligger och sover typ.
Har blivit väldigt social nu när hon löper, sätter man sig på golvet kommer hon i full fart och ska kela. SÖÖT.

Regnet har kommit, trist,vill ut på promenad med damen men jaa.. får se om det lugnar ner sig. Annars ska vi nog kolla en fotbollematch idag, mitt gamla jobb här i bergen spelar så jaa..tänkte det vore kul=)

Annars är kroppen mörefter jobb, gud va tungt det är, min kropp är ej van vid såhär mycket träning. Först cykla en 20 min till jobb, sen jobba/ Träna 8 timmar för att sedan cykla hem=(Usch!

Neej! Nu ska det hittas på nått......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0