Uppe med tuppen

Jaha...då var det måndag och en ny vecka med jobb för Emil, själv vet jag inte om det dyker upp något jobb denna vecka,vi får se, annars startar jag ju nästa vecka på ica som Emil, fasar för fullt efter allt Emil berättat om det. Letar för fullt efter ett annat då ica bara skulle vara tillfälligt.

När Emil åkte till jobbet nu passade jag och Mira på att gå ut och gå en sväng, tänkte först bara gått bortåt en 10 minuter men det blev nästan en timmes vandring, så skönt väder ute, lagom varmt men samtidigt lite muligt.

Mira har en tendens att lukta på allt, dåmenar jag verkligen allt, stannar stup i ett och ska lukta en fem minuter på varje ställe, haha... usch! jobbigt, själv vill jag traska på i lite fart och komma någonstans=) Fast vi slipper ju gå långt, en kort promenad med mira tar evigheter.
Men det är väl bra att hon får läsa tidnignen som det heter=)hahahaha... Gulligt!

Annar har det varit en bökig natt, en Mira som itne kunnat ligga still, sen vid ett tiden skulle hon ut och dricka vatten så Emil var tvungen att gå upp och öppna dörren, sen efter det fick jag släppa ut henne och sen skulle hon upp och sova igen. Bökade runt som bara den. Råkade jag komma för långt från henne i sängen, alltså att hon itne  kännde mig då känner man hur hon snabbt skuttar närmare och typ lägger huvvet över ryggen=)haha... allt för att ligga så när som möjligt.

Hon är för go...


Du behöver inte vara orolig Monica,jag ser när det är ni som skriver en kommentar=) detta var väl någon som tittade inom bloggen bara=) Hehe...

Hur är allt med er annars? Har ni träffat någon av de andra valparna nått?

Kommentarer
Postat av: MONICA KANSTRUP

TRÄFFADE LYKKE FÖRRA HELGEN.

HON HAR OXÅ BLIVIT STOR MEN TROR FAKTISKT EMIRA HAR LAGT PÅ SIG LITE MER ÄN HENNE. MEN DET ÄR BARA BRA.

MYCKE MAT NÄR DE ÄR VALPAR ÄR KANON FÖR HUNDEN.

ANNARS HAR VI INTE TRÄFFAT NGN AV DE ANDRA.

DET ÄR BARA BRA HÄR. HON LÅTER SOM VÄRSTA MYS

VOVVEN. MEN DET ÄR SÅ ROLIGT ATT HA HUND FÖR MAN KÄNNER SIG ALLTID LIKA VÄLKOMMEN HEM ELLER HUR

2009-06-08 @ 20:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0