Vilken underbar dag

Emira har klarat sig helt fritt fårn några dummheter idag, är vi lyckliga?? JAAA... Nu kan vi ju gosa med henne och kela med henne, slippa behöva skälla på henne och låsa ut henne.
Hon har varit en duktig dam idag.

I morse fick hon sina nya leksaker för att ha något att göra,kanske därför hon var så snäll??  Hade även ett tuggben.
Vi anar att lite utav uttråkigheten har att göra med att hon itne haft några nya saker och ben, hennes andra leksaker är helt brutald förstörda=)

Idag fick hon endast vara själv fram till ett två så. men en stor puss och massa gos till henne=)

Promenader och lek har dte blivit massor idag, Anna och Kristian har varit ute på promenad och jag tog med Mira ut när jag kom hem från jobbet så aktivt har dte allt varit idag, annars leks det för fullt på altanen med henne nu. Vi vill verkligen visa hur roligt och kulhon kan få det om hon itne gör något dumt, vi ska verkligen rå om henne så fort hon varit duktig, så idag ska hon ha det bra tösen=)

Imorgon kommer Anna vara hemme en hel del så då blir det itne så mycket ensamhet för henne, men lite.

Åååå..det är ju min dag imorgon med, kalas=)haha.. ska bli lite grillnign på kvällen, så ltie folk kommer, kul för Mira med=)Massa att leka med;) hehe...

Håller på och kollar upp kurser med för Emira, vill gärna lära henne mer saker, träffa hundar och så=) Kristian som var här är en hundfantast så han kände till massa här i Bergen.
Han och några andra har även hundträffar på Söndagar så vi ska bli stammisar där, brukar typ vara en 20 hundar=) Hur kul är itne det, Emira kommer träffa massa nya vänner. Blir så glad för detta, sen kommer en själv komma ut och träffa folk lite med, härligt!
Det var väl allt för idag....

Nästa vecka kommer Mira ha mig att leka med Mån, Tis, Ons. Ledig och sen börjar jag jobba fullt. Hoppas på att finna en hundpasser innan dess=)

Haha.. jaa..det med mobilen vore kul och röntga=)haha... gud va knas.

Kommentarer
Postat av: Dominika

Hej!



Så söt hon är :) Jag är hennes "farmor", hehe. Ni får ha det jätte bra. Mvh Dominika

2009-06-11 @ 22:08:04
Postat av: MONICA KANSTRUP

BLIR GLAD ATT HON VARIT EN SNÄLL TJEJ IDAG.

TÄNKTE BARA SÄGA ATT JAG PRATAT MED EMILS SYSTER IDAG OCH LYKKE HAR BÖRJAT LÖPA IDAG.

SÅ NU VET NI ATT DET SNART ÄR DAX FÖR EMIRA OXÅ.

VERKAR SOM OM NI KÄNNER EN DEL FOLK I BERGEN. ÄR DET SOM NI LÄRT KÄNNA NU ELLER SOM NI KÄNT SEN TIDIGARE?

NU ÄR KL 23 OCH JAG SKA LÄGGA MIG.

SKA UPP IGEN 05.20 SUCK......

GODNATT O GE EMIRA VÄRLDENS LÄNGSTA KRAM FRÅN HELA

FAMILJEN HÄR HEMMA

2009-06-11 @ 23:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0