Japp! Då har vi nyheter....

Vi har goda och trista nyheter....

Emira ska bli Norgevovve.

Vi ska flytta till Norge lagom till 1 juni då Emil ska börja jobba och jag börjar den 15 juni.
Dags att tänka om och hitta det vi vill ha, trivs inte såbra i Sverige, Halmstad så vi tar oss dit vi har det bra och hoppas Mira ska trivas med oss men det tror jag verkligen, iaf om vi tar den lägenhet vi har fått, den är på 110 kvd, en terass på 40kvd och vi kommer bo på landet, med skog, sjöar och massa grönt överallt, inget storstadsliv alls=)Ahhh... jovisst Bergen är en stor stad men vi bor i utkanten..

Damen står neranför soffan och tycker verkligen att jag ska ta bort datorn från mitt knä och sätta henne där=9hahaha..ser det så i ögonen. Mira har blivit en riktig mammegris=)hahah.. Emma är nöjd.

Men Norge blir det, Båda har fått jobb på Ica lagret, jobben här hemma räckte inte till.

Joo.. Emils familj var på besök i Söndags, Emilo har en lillebror på 5 år om är jätterädd för hundar, men han kan vara runt dem och klappa jätteförsiktigt men inte för länge. Mira har han träffat förr och hon har väl hoppat på honom när hon var mindre och så men vi ahr alltid visat Axel att han kan ge henne en godisbit så är de vänner=) men iaf.. Axel och Mira lekte hela dagen,Mira tog hänsyn till att han var liten nu och hoppade inte alls, visst en gång ute men det var Axels egna fel men iaf så gick allt jättebra.EMils mamma ringde och sa att Axel ville åka hem till oss igen och leka med Mira, han pratar bara om Mira hemma och han sa att om de ska köpa vovve ska det vara en MIRA VOVVE=) hahaha

Barn är väl lite roliga.
Han som aldrig gillat Mira eller hundar men Mira älskar han nu.
Samma sak pappan, han tycker Mria är den mest lugna vovve som visar hänsyn=)Åå.. va glad man blir av att höra det=) Stolt matte och husse.

Tänkte på en sak, Ni sa att Fanny fiser massor, Mira måste har tagit det av sin mor, hon är en jäkel på smtygare, sen tittar hon lite lätt precis som, vaa?? jag har inte gjort nått med rosiga kinder=)hahaha... vilken fuling...

Mira fäller som en gris nu med så en borste är inköpt och behövlig. Pälsen känns go redan efter en borstning=) Nu slipper vi hår överallt.


Kommentarer
Postat av: MONICA KANSTRUP

DET ÄR JU JÄTTA SNART.

NI MÅSTE BARA KOMMA NER SÅ VI FÅR TRÄFFA HENNE INNAN NI ÅKER LOVA OSS DET.

SEN GLÖMMDE JAG SÄGA ATT NI MÅSTE ÄVEN HA HUNDPASS TILL HENNE FÖR ATT TA HENNE FRÅN ETT LAND TILL ETT ANNAT.

JAG ÄR GRÅTFÄRDIG NU.JAG KOMMER INTE FÅ SE MIN PRINSESSA MER NÄR NI FLYTTAR DIT. SNFT

2009-05-13 @ 23:22:09
Postat av: jennie sandblom

Hej.Jag e en av "smygtittarna". Är vän o granne med monica o mikael. TezzEmira var min favorit redan när hon föddes o hjälpte till o handmata henne en hel del. Blev väldigt fäst vid henne o de va me tungt hjärta jag sa hejdå till henne innan ni hämta henne. Kunde inte själv ta henne då jag e ensam o jobbar väldigt mycket. Men älskar o komma in här o se nya bilder på henne o läsa om hur hon utvecklas. O måste säga att hon verkar ha ett UNDERBART liv, vilket hon e värd, den lilla prinsessan. Hon e så vacker o ni tar verkligen underbara bilder på henne.

Men trist o höra att ni ska flytta till Norge med henne.

2009-05-14 @ 12:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0