Baka baka liten kaka

Ikväll så bakas det kex, inte vilka kex som helst utan Lilla Mira Bira ska få egna hundkex...mmm.... Hon har redan tjuvsmakat lite på dem=)hehe.. tycker jag hon var värd.
Men jag får väl se hur de här kexen blir och om det blir någon höjdare, tänkte jag skulle andvända dem till Emiras Julkalender, alla vi andra här har fått en varsin så Mira måste ju med ha en.
Nästa helg körs det igång, då ska vi börja öppna, spännande! Sedan kommer JULAFTON..Wohooo!

Denna helg har väl varit si sådär, snabbt har den gått, lite har jag gjort. Men massa promenader med damen har det blivit och lite lydnadsträning=)

Bus i skogen har vi med hunnit med och tagit massa kort eller Emil provade kameran kan man väl säga, svårt att få till fina bilder i skogen när hon springer tyvär, kan bli så coolt.

Nu ligger iaf damen och sussar sött i sin korg, lite bekymmerfull verkar hon vara, undra vad som tänks i hennes huvve=)

Föresten så tror vi Emira är en ltien akrobathund, hun gillar att stå på pilatesbollen, eller gilla och gilla, hon gör det fast vi måste ju hålla i=)Samma sak om jag står på alla fyra tycker hon det är kul att stå på min rygg=)haha...
Även när jag ligger på pilatsebollen på rygg kan hon hoppa upp på magen=)hahaha.. Askul!

Damen ahr även funnit en ny plats att ligga på när man gosar framför tvn, På ens mage, vi ligger på rygg och hon ligger raklånglver oss på mage och gnager på sina ben som hon kör upp i ansiktet typ=)haha... SKojjig filur hon är.

Imorgon startar en ny arbetsvecka och jag hoppas den blir trevlig!

Hoppas ni haft en underbar helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0