Julen är på väg

Just nu sitter jag framför datorn och lysnar på Tomterock, Kopparbärs härliga skiva som jag älskar..... Känner verkligen att julkänslorna är häääär....Ahhhh!

Mira och jag var ute och sprang en sväng för en stund sedan så jag borde springa och duscha men orkar inte. Helgen är här nu och jag hoppas det blir en underbar en, behöver vila en massa känner jag, denna dag på jobbet har varit fruktansvärd, allt har bara gått åt skogen och jaaa... jag har bara sprungit och kolalt på klockan i hopp om att den skulle bli tio i tre någon gång så jag kunde ställa in trucken... Bläää!! Visst sånna dagar måste ju tyvär finnas för att man ska uppskatta andra=) Bara lee och hoppas på en bättre dag nästa uke=)

Denna helgen vet jag itne vad som ska ske, kommer bli en av de hushem som sätter upp julpyntet lite förtidigt men det skiter
jag i=) Jag vill ha julen här nu så jag gör så=)Pysslaska det göras, måste göra klart mina tomtar, fick ju en pyssellåda av min fina familj.

Ska även se till att få klart den andra tofflan som jag stickade så min andra har en partner=)

Mmm.... Låter helt perfekt!

Hyresvärden var över på en kopp kaffe idag med, härlig man detta=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0