Misslyckad hundetreff

Ikke sa nicke, ingen hundetreff för damen EMira inte, uppför man sig inte så får man inte njuta av det goda, så är livet!
Mira har varit rätt emot allt denna dagen, i morse lyssnade hon knappt på mig, undvek mig helt och gjorde som hon själv ville typ.
Nu när vi skulle åka på hundetreff pep hon i bilen lite=(Grr... sen så drog hon och bara var egoistisk. Jobbig! Just nu går hon bara emot oss som en tonåring, hon ska bestämma helt över sig själv nu verkar det som...
Vilket får oss andra på dåligt humör då hennes beteende tar mycket tid. Men det hoppas vi försvinner snart, VÄX upp Emira! Vi bestämmer. haha... jaja.. man får stå ut, kämpa emot och bara stå på sig.

Istället för hundetreffen som vi bara traskade förbi gick vi svängen runt där bara och jaa.. njöt av Bergens underbara regn, ni vet nog hur jag menar.

Sedan kom vi till bilen och åkte hemmåt, tog oss en extra biltur för att kolla ett ställe, MYYYS! vilken mysig plats, turområde med, blir verkligen att åka dit igen och gå på tur för det var vackert, värsta utsikten med...wohooo!

Jag vill dit!
Får se om det blir en ltien tur i veckan, just nu var vi hungriga och ville typ hem, humöret var itne det bästa just nu.

På min matlista idag står det pizza eller jaa.. det bestämdes för en stund sedan,vore rätt gott, funderar fasiken på att göra en sådan matlista så man har en uppfattning om vad en äter litegrann!

Iaf har denna helgen inte varit så bra känns det som, depritioner och negativ energi...Pust! Är det höstens väder?? Vad kan det vara....

Hur känner ni? har höstens depritioner kommit?

Det finns en sak som jag är glad över och det LÄNGTAR JAG EFTER..... Woho... tycker om min RIKTIGA familj hemma i Halmstad.
aknar dem här uppe, det blir ensamt och man känner sig instängd, ingen man kan åka hälsa på utan bara vara och vara...haha... knasigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0