Mitt i veckan

Onsdagen är här och lider mot sitt slut, dagen har gått riktigt fort och jag kommer knappt ihåg att jag hunnit vakna ännu??hmm.. kontigt dag men väldigt posetiv, bara bra saker har hänt på jobbet=)hehe...

Väl på väg hem gick jag inom lagunen en sväng, ville överaska söta Emil lite, köpte med mig en amaryllis och en chokladkartong hem, typ alladin fast Norska variant,omslaget och namnet var väl annorlunda, godiset var det samma=)
 Tänkte jag skulle vara snäll bara=)haha... får man vara ibland.

Emil och EMira mötte mig på vägen så gick vi samman hem=)

Hemma lagade vi mat, blev tacos=)Myys! Tände lite ljus och startade Grinchen, sen satt vi där och gottade oss. Emil blidde jätteglad för sin lilla godislåda=)hihi....

Annars idag har jag och EMira varit ute på en löprunda, efter där körde jag ett pilatespass, phuu... jobbigt.

Jaa.. det är väl min dag, Emira är rastlös, sitter och stirrar på mig precis som om jag vet inte vad, den damen kan inte vara endam, måste hela tiden ha för sig något, kela gosa elelr nått...haha.. vilken liten barnrumpa.

Föresten, min ena stickade toffla är klar, nu ska det bara göras en till och vips så är det klara=)haha.. blev faktiskt ganska bra, en aning stora men vad gör det....

SNart är det iaf helg, då ska det pysslas och pyntas inför julen tror jag, börjar lite lätt=)hehe....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0