Mitt projekt just nu!

stickad toffel

Sådanna små söta tofflor eller vad de kan heta försöker jag mig på att sticka nu=)
Får se om jag lyckas=)
haha...

Söndagen har iaf kommit och imorgon är det åter dags för en vecka med massa jobb=(Blää... säger jag, ingen lust alls.
Men vadå? bara fyra veckor kvar typ.....

Idag har det promenixats, sprungits, lagat en god lunch, eller emil gjorde det, vuxenmat, fisk=)

Annars har det inte  hänt nått speciellt.

Joo.. vi var ute på promenad innan och fann en vovve som stodoch stirrade på oss=)haha... Han var en golden retriver och hette NICO stod det på halsbandet,jag sprang hem och hämtade telefonen och så ringde vi upp, dottern passade mors hund och den hade visst varit ute på vift=)hahaha... tur vi var där och fann han, itne bra att ränna ute på stora vägen då norskarna här kör som idioter=(Grrr...
Vi gick hem med honom iaf och hon tackade så snällt för att vi kom med honom=)
God gärning!

Sedan när jag och Emira var ute och sprang mötte vi en gammal dam som kom med en hund, när jag kom upp jämte såg jag att det var hunden Nico och dess riktiga matte=)hahaha... Jag frågade om det var Nico och hon bara: jaaa...
Jag sa att det var jag och min sambo som fann honom idag. Hon blev hur glad som helst och tackade som bara den=)haha..
Gamla damer är för goa dom....

NU ska vi slå oss ner framför dumburken till tv och kolla på Ensam hemma 2, igår såg vi ettan så nu är det dags för 2.an.

Föresten, min pepparkaksdeg var hur god som helst, bakade ut typ en plåt idag, Mmmmm....


Svar till Monica.

Jag är utbildad bagare eller gick det på gymnasiet och jag bara älskar att baka, har jag inget att göra bakar jag helt enkelt bara=)hahaha....Blir dock lite för mycket av ett beroende nu=(

Gud va kul att alla valpar kommer komma=) Ska bli hur kul som helst, längtar verkligen tills den dagen=)
Fast först får det bli jul=)hahaha.... Gud va mysigt.
Har ni fått någon snö där nere då?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0