Söndagens fiskeglädje..

Måste bara skriva om min fiskelycka idag, tro det eller ej men jag fick napp på mitt första kast, det sa bara plopp och en fisk satt påp kroken, jag blev helt till mig och tänkte ojojoj... stackaren!

När jag väl fick upp den tog EMil försiktig av den från kroken och EMir fick titta på den och jag klappa den=)hahaha.. så söt den lilla va=) Fast Emil la ner den i vattnet ige, en så söt liten sak kan man itne döda...åååå... Vi sitter och tror att det var en sill, eller pappa säger det måste varit det.

Glad är jag iaf då jag fick fisk!

En annan skum grej är att jag inatt drömde att jag var och fiskade, jämte mig satt en gubbe som också fiskade, jag fick napp och det var en jävla stor fisk asså, när jag fick upp den så var det typ inristat ettdatum på fisken och det visade sig att gubben jämte hade fiskarupp samma fisk för 12 år sedan och hade då ristat in datumet=)haha.. knasigt men så var denna drömmen. Coolt att jag fick en fisk samma dag!

Annars vid fruksoten så satt vi och kollade film, jag slängde en blick utanför fönstret och vips ser jag en ekorre på andra sidan vägen i ett träd skutta runt=9Aaaa... jag som älskar ekorrar, jag ska bli en i mitt andra liv. Coolt, satt och kollade på vad han ahde för sig ett tag.

Annars idag när vi var på väg hem från fiskningen dyker det upp en ekoore precis framför näsan på oss i ett träd. ooo... vi blev helt häpna=) haha.. sen en meter från i ett annat träd skuttar en till....
De är så söta.

De satt i varsitt träd och gnagade på sina kottar!

Gulligt!

Nej! om jag skulle dra upp Emira från sin filt och dra ut på en löprunda, behövs! passa på innan en ny jobbvecka börjar. Bara 3 veckor kvar! woooooo! Emma kör nedräkning såklart.



Svar till Monica!

Gud va kul med g-kås, EMil och jag ska med dit en sväng när vi väl kommer hem, behöver handla lite småsaker=)Hehe.. Perfekt ställe såhär innan jul ju. Men alla människor får man bara spader på...
Hoppas ni får en lyckad shoppingdag!

Vi längtar som bara den till Söndagen då hundetreffen er eller syskonträffen heter det=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0