Bilder från Emiras Födelsedag!

Nu äntligen finsn det tid och rum för att slänga in bilder på Damens STORA dag!  Den var för snart en vecka sedan men bättre sent än aldrig.

Mira fick vänta tills vi kommit hem från jobbet med att få sin tårta och presentmen på morgonen blandades det i lite youghurt i hennes mat för att göra det lite speciellt=)

jag vill
Jag vill jag vill jag vill ha... Ge mig! haha...

mm
Mmmm... va gott det luktar.

jj
Här har vi tårta med innehåll av kattmat(torsk) smörgåsar, ost, gurka, tomat och massa godisbitar runt omkring=)Mmmm....

Pluss ett vackert ljus då damen blir ett helt år.

gg
Full fart var det när det gällde att äta denna tårta, hon slukade i sig den,andades knappt bara åt och åt och ögonen höll på att ploppa ut asså.

Föresten, selen hon har på sig var hennes present, tyckte det verkade smidigare att ha en sele än ett halsband och det var det=) Grymt bra! pluss att det är reflexer på detta, så syns vi när vi traskar i mörkret.

gg
Kolla ögonen=)hahaha...

Allt hamnade fasiken utanför tallriken istället för i munnen på damen.

hm
Ojoj.. vilken blick, undra vad jag sa??

Njut av dessa härliga bilder nu av sötisen=)

Kommentarer
Postat av: Madelene

Vilka gulliga bilder... vad söt hon är på den sista bilden, vilka ögon..

sabri hälsar...



// Madde

2009-10-25 @ 16:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0