Bilder från vår vandring därvi grillade och drack tee...

Tror det var förra veckan som vi gick ut på en tur efter jobbet, traskade  lite i skogen sen satte vi oss på ett mysigt ställe och grillade och drack tee.. Myys! Fast kallt! Blir verkligen det om kvällarna nu. Mörkt med.
Men det är bara underbart! Jag har sånn julstämmning just nu, vill bara komma igång med det men detär ju en bit lvar=(VARFÖR? Jag vill ha december nu! Nu!NU!

Jajja.. här kommer bilderna..
Emil
Här traskar vi, stannade nyss och tog kort på massa söta får som rände omkring med sin bonde.

får
Söta söta får..

granar
En vacker gran får plats här mitt i allt!

Miramira
Knasig bild på lilla damen=) Lita crazy!

mys
Vackert runt omkring oss!

tönt
Töntarna som var med...Korvgänget!

träd
Fotograferadeallt jag fann i skogen.... TRÄD!

Mmm... härligt härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0