Dagens höjdpunkt!

Emira har funnit ett favoritställe att ligga på här hemma, en plats som hon bara får ligga på ibland när vi är hemma,typ om hon varit snäll=)haha...
Iaf så är det på fönsterkarmen, den är tillräckligt bred för att hon ska få plats.

haha
Såhär gulligt ser det ut.
Vilken sötis, älskar att ligga där så hon kan hålla kolla på det som sker utanför,speciellt när husse er ute med hyresvärden och pysslar med förrådet=)haha...

söt
Haha...Lycklig dam.

hh
Vilken blick man får när man tar för många bilder på henne=)
Schysst!



Lite om dagen, blev upp tidigt, väcktes halv fem i more av att folket i huset bahagade att komma hem, därefter hamnade jag i soffan av andra skäl=)schysst!
Låg där från fem till sju och halvsov, en hund var ju helt klarvaken och ville absolut inte somna om=) TACK! vid sju nått steg jag upp, tog på mig kläder och så gick jag och Emira ut på typ en timmes promenad i mörkret, helt kolsvart på gatan bland husen, så knappt vart vi skullegå=) Haha.. Mira var lite skraj kan jag lova, stressade på som bara den. Bra träning att vandra sådär mitt i mörkret.
Väl hemma blev det frukost för oss båda och barnprogram=) Det bästa med helgerna.
Sedan skulle jag och shoppa idag som planerat, blev dock inte så mys pysigt som jag ville=( Tack vare denna trista morgon=( bläää! jag är helt slut i min kropp asså! sovit kasst!
 iaf fick jag köpt ltie saker, massa kryddor till mitt pepparkaksbak, planerar inför det=)haha...
En jacka till Emil, lite missförståelse med priset där men vi får se om han vill ha den, annars får vi lämna tillbaka den=) Ett par byxor och en tröja till mig och sen ljus, garn och mat. Allt som skulle köpas.
En bok glömde jag, elelr jag fann ingen bra.
Makrill till Emiras tårta=)
Jaa,... massa massa!

Sedan har jag hunnit med att promenera igen och springa ut på en löprunda med lilla damen min.

Emira börjar allt bli smal=( usch! inte bra, springer vi för mycket? är det egentligen farligt? Jag vill ju inte skada henne. Blir minst 3 ggr i veckan. kansek får böjra springa lite själv, fast så ensamt.

Bakat pizza har jag med gjort. Gud va rörigt jag skriver. NU avslutar vi här istället!
Imorgon kommer Emil hem. Längtar! Han är på en helgtur i Sthlm.


Kommentarer
Postat av: Emma

Söt hon är ! hehe :D

2009-10-18 @ 08:14:25
URL: http://gaffelroad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0