Emira lilla!

Emira har hamnat i en otroligt jobbig period, hela veckan har hon varit eXtremt jobbig med att tigga, vad vi än äternär vi än äter är hon där runt benen på en och slingrar runt, så fort vi gått från spisen ska hon dit och sniffa så vi inte glömt något som hon lätt kans dammsuga upp, uch! säger jag bara. JOBBIG Mira!

Hon vill bara ha och ha... Undra om hon är hungrig eller bara enbart måste stirra? Vi har ökat hennes mat men ändå håller hon på. Hon testar väl oss, se om vi ger oss någon gång och kanske tappar en bit snällt till henne, ALDRIG! Hon åker ut ur rummet om hon inte hittar på något annat när vi äter. PUNKT slut!
Finns inget värre en en ful liten hund som sitter troget vid en när man äter.

Slut på detta!

MIra och jag kom nyss hem från en kort löprunda, jag måste hålla detta med minst 3 ggr i veckan, Helgerna går väl fint då en är ledig, men vardagarna så tar ju turen till och från jobbet en evghet=( Usch! Hatar verkligen att åka buss, det är så ointresant och trist, läser en bok för att jag måste ha en sysselsättning, visst den är väl rätt kul men jag är ingen läsar människa, jag ahr bara det som en ursäkt för att fördriva en onödig tid liksom och för att verka upptagen=)hehe...

Fasar över veckan som kommer,massa massa att göra, planerna hittills är LÅNGA! Har delvis jobb på rema en vecka till, halv dag på måndag för att det är securitaskurs på eftermiddagen och information om jobbet. Sedan kommer det bli övertid på torsdag och på fredag blir det jobb en timme tidigare alltså redan kl: 06.00=( gah! undra hur man kommer till jobb då liksom. Iaf så ska vi även vara på jobb till 17.00 då det är något jäkla möte från 13.00-17.00=( gud!

Jaa..bättreblir det,Emma tackade jag till att jobba imorgonlördag med=) Jag är ju så smart och snäll!
Jajja.. en extra kosing i plånboken har jag väl aldrig dött av=) kanske kan ta och köpa meg mina joggingskor då, just nu ahr jag värk av mina slitna vandrarkängor utan sula och typ hål rakt igenom snart... japp!

Man ska vara glad för det man har!

Vad ska ni ha för er i helgen?


 Monica och Mikael har ni haft en trevlig resa?

Kommentarer
Postat av: MONICA KANSTRUP

VI HADE EN UNDERBAR RESA BORTA BRA MEN HEMMA BÄST.

ÄN SÅ LÄNGE ÄR INTRESSET BRA ANG TRÄFFEN I DECEMBER.

DET ÄR DOCK EN SOM VI INTE FÅR TAG I SOM BYTT NR UTAN ATT LÄMNA NGT NYTT OCH HON HAR INGEN FAST ADRESS HELLER. TASKIGT MEN MEN VAD SKA MAN SÄGA.

IBLAND GÖRS DET INTE ALLTID SÅ SMARTA VAL

2009-10-24 @ 12:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0