En nu vecka

Då har vi en ny vecka att se fram emot och åter en vecka på Rema 1000 med truckkörning. Hoppas detta är sista veckan nu, tycker det får räcka nu, känns inte som ett jobb jag vill ha riktigt.
Dagen på jobebt har iaf gått fort och smidigt, fått extremt bra ordrar hela dagen så jag är nöjd!

Jag har börjat läs en bok, spännande, handlar nått om någon ö tror jag, vet itne helt, just nu berättas det bara om två vänner och en av de berättar om hur mycket han älskar sin mamma=) hehe.. så jaa.. vi får se vart den leder....
Behöver iaf nått att drömma mig bort i när jag sitter på bussen, så otroligt avslappnande att läsa istället för att stirra och lyssna på ALLA töntar på bussen.

Emil har fått en jacka av mig i tidig julklapp kan vi säga, han var iaf jättenöjd med den så jag er GLAD!

Imorgon är en helt otrolig dag, Vem tror ni fyller hela 1 år? Joo.. våran lilla Mira=) Guv va tiden går fort, alla redan 1 år liksom. Det ska firas med en specialar tårta för lilla damen såklart, mend et får vi göra mot kvällen efter jobb...En mysig kväll ska vi ha..... GOTTA oss...

Imorgon fyller även min kära vän år, Esping blir hela 24 år, GRATTIS säger jag i förskott och hoppas att du kommer få en underbar dag=)

I övermorgon fyller min kära far år, massa födelsedagar här på raken, jag säger Grattis till lilla Pappa här nu med i förskott=)
GRATTIS!
På dagen kanske jag kan slänga upp en bil på dig så du får vara dagens Bild=)hehe..

Kommentarer
Postat av: jennie sandblom

GRATTIS PÅ 1-ÅRSDAGEN!!!!!!!!

Tänk va tiden går fort, det känns inte som det var så längesen jag hjälpte till o mata dig med flaskan o efter din rap kröp du innanför min tröja o la dig uppe vid min hals o somnade, d va så mysigt:)

Nu har du växt upp till en vacker prinsessa o så lik din mamma:)

Och du har världens underbaraste husse o matte som tar ut dig på en massa äventyr, kan livet bli bättre!

Många kramar från din "extrafostermamma" (vän o granne till monica o mikael)Jennie

2009-10-20 @ 22:39:23
Postat av: MONICA KANSTRUP

GRATTIS STUMPAN



DOCK EN DAG FÖR SENT. KOM HEM I GÅR JU SÅ TIDEN RÄCKTE INTE TILL ATT GÅ IN HÄR OCH SKRIVA.

HOPPAS HON GILLADE TÅRTAN SNACKA OM ATT HA DET GOTT MEN DET ÄR HON ALLT VÄRD.

HA DET GOTT KRAM OCH SKÖT OM ER

2009-10-21 @ 20:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0